tipsa gärna!

Sådärja, nyduschad! Sitter och drömmer mig bort till Chasing Cars fast med panflöjt, underbart faktiskt! För er som har Spotify så sök på Never Mind The Pan Pipes - Chasing Cars så dyker den nog upp :)

Nu blir detta det sista inlägget för idag!

Imorgon ska jag packa,fixa utomhus,städa,laga mat och PLUGGA! Jag ger verkligen allt för att få ett körkort. Jag känner stora framsteg bara av att ha kört 2 dagar på körskola. Men man ska inte ta ut segern i förskott som man säger. Men JAG själv känner att det går bra. Körde automat,mammas bil idag och fy det går verkligen inte! Manuell ska det vara så är det bara! Svårare att köra automat än manuell då man kört manuell så mycket så allt sitter mer eller mindre.

Nästa körlektion är på måndag och då har jag alla dagar den veckan. Ska försöka få plats med att träffa Älvbrinkarn för lite Photoshoot igen ;) Vad sägs om det? Ni får gärna komma med förslag vad som kan vara fint att ta kort på/vid osv då det är porträtt :).

Hörs imorgon! Sov gott :)

Kommentarer
Postat av: 2I1N3A -ina

Hejsan, det kostar 120 kr! okej, då kan du maila mig dina adressuppgifter och annat på [email protected]

2009-09-22 @ 22:44:25
URL: http://iinaaass.blogg.se/
Postat av: moa

sv; jag kör på nybronstrafikskola:) hur går de för dig? hur många lektioner ska du köra:)?

2009-09-22 @ 22:55:58
Postat av: Bia

Snygga skor du har köpt var hittade du dom

2009-09-23 @ 09:36:46
Postat av: moa

okej:) ja bokade en intensivkurs så de är 2 st dubbellektioner per dag i 3 veckor.. så ja hoppas´jag får en körkort efter de:P lycka till då:)

2009-09-23 @ 13:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0