13.April.2010



Gårdagens outfit Kan rakt av säga att allt är från Gina förutom klockan som är från Regal och det turkosa armbandet är handgjort av min älskade vän Persson <3


Satt ute idag och solade från 12-15 och kände att en bok skulle sitta fint. Hade glömt bort att jag hade påbörjat läsningen av boken När livet stannar. En underbart gripande bok som handlar om en kvinna som förlorade sin man och två barn i tsunamikatastrofen 2004. Hennes tredje son överlevde och de kämpar om att överleva saknaden. En bok att rekomendera verkligen!



Lite färg har man iallafall fått! Först röd som en räka och sen kommer brunheten. Armen är brun och kinderna röda och fulla av fräknar. Me like!

Nu tänkte jag gå in i stora huset och kika vad mor min har för sig. Sedan kika TM och senare dra ut på en springrunda innan C kommer runt 20:30 <3


Kommentarer
Postat av: Emilia

Härlig bränna! Börjar faktiskt få lite själv med :]

2010-04-13 @ 17:12:13
URL: http://emiliasvenssons.blogg.se/
Postat av: U KNOW WHO

JÄVLAR vilken kropp du har!

2010-04-18 @ 01:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0