14.April.2010



Min pärla,
med sommardäcken på ;D! Haft körkort i 4 månader imorgon(15/12/2009-15/4/2010) men känns som mycket längre! Kan nog bero på att jag redan skaffat bil efter så kort tid och att det bara känns så naturligt.
----

Jag fick ett ryck och slängde allt godis/chips och onyttigt jag hade i skafferiet och i resten av rummet(ni som läst min blogg några dagar bakåt vet att jag la upp en bild på vad jag hade där i). Jag har gått runt med en äcklig tanke i min skalle att allt jag äter kommer sätta sig på mig och att jag börjar bli tjock. Och jag hatar det! Så bort med allt onyttigt och in med det nyttiga! Imorgon innan jag drar neråt i landet så tänkte jag ta en springrunda. Skiter i om jag får skavsår och inte kommer kunna gå dagen efter i 8 timmar. Jag ska få bort kilon efter kilon!


NU J*VLAR
!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0