15.April.2010

Blev att göra om Martinas blogg lite snabbt. Ska göra om massa flikar,färger och ramar när jag kommer hem i helgen. Har inte tid just nu men jag gjorde om headern lite och bakgrundsfärgen



Gick ovanligt fort att göra den. Max 3 minuter ärligt talat. In med bakgrundbilden. Förstora den. In med bilden på Martina, ändra färgen på den, fade på den och sen skriva texten med passande färg och skugga. Done!

Tänkte göra om min i helgen med när hennes är klar då min ser katastrofal ut!

Nu ska jag packa det sista och sedan kolla om det finns något bra på tv. Kommer inte kunna sova innan vi drar inatt. Mamma la sig för cirka en timme sedan men hon har ioförsig varit vaken sen 5 imorse ^^.

Nu blir det att måla naglarna och sen hitta på något skoj! Blev ingen joggingrunda då det regnar ute och jag har skitont i rygg och mage. Fattar inte. :/


Uppdaterar mer sen!

 


Kommentarer
Postat av: Emilia

Sv: Vad inräknar du i grunden då? :] Det är okej om den ser ut som min för ska faktiskt byta snart ;}

2010-04-15 @ 22:16:38
URL: http://emiliasvenssons.blogg.se/
Postat av: Mimii

Martinas blogg blev skitsnygg ! :D Puss

2010-04-18 @ 12:08:03
URL: http://mimiilee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0