17.April.2010











Nu börjas det;












Jacka till Calle som är sååå mkt snyggare irl!


Två skitsnygga linnen! Är mer gammelvita irl.




Är ljusare irl,Blixtens fel.


3 skitsnygga sjalar i sommar och vårfärger! Kmmer vara skitsnygga att ha till nya :


Helt förälskad i min nya kavaj! En lång modell med långärmad som man kan dra upp och få ett randigt mönster i. Var ämnad för mig då det fanns EN kvar i min STORLEK. plus att det va halva priset på den :O SJUKT!




Jag gillar nagellack ;). Köpte två svarta men ena är till Anna!


Färg ;)


Älskar detta halsbandet! Kommer vara skitsnyggt när man är brun och ska parta!



Skitsngg axelremsväska i lite större modell med nitar(kontrollerade så de inte bara var limmade). Kommer användas mkt i sommar!


Ingen bra bild men skitsnygg enkel klocka! Köpte en vit med guld också :)


En ny svart plånbok. Gillar större modeller så denna var perfekt!
Min bruna jag har nu är inte sliten men skönt att variera lite :)


6-pack glas som ska direkt ner i brudkistan! När jag flyttar så är den proppfull förmodligen!


Letade som en tok efter en nyckelring att sätta på bilnyckeln då det bara är en nyckel! Fann denna söta figur som genast blev min!



Åker in till C ikväll efter 20:00 då han slutar. Nu tänkte jag göra en annan sak och sen blir det att grilla! Fläskfilé och pommes. Måste ha massa grönsaker för att inte få skuldkänslor för flottiga pommesen!

Mamma är på min sida. Vi ska börja äta nyttigt hemma. Bara fullkornspasta, köpa mer mörkt bröd. Mer fisk som lax osv. Mer grönsaker, men inte majs som inte är bra! Osv. Måste plugga mer. Mamma har riiiktigt bra koll på det där :O



Kommentarer
Postat av: Martina

Gillade den grå jackan, och sjukt fin väska !

2010-04-17 @ 16:16:18
URL: http://martinaforslund.blogg.se/
Postat av: Jessica S

Hejsan Jessica!

Hoppas allt är bra med dig :)

Hur mycket pengar hade du ungefär med dig dit?

Jag tänkte köra på en roadtrip dit i sommar när jag har körkort och skulle behöva veta på ett ungefär typ.. :)

Kram Jessica.

2010-04-17 @ 16:17:05
URL: http://stromselius.blogg.se/
Postat av: Jessica

Åh! Okej. Tack så mycket :D Allt du köpte var riktigt fina :)

Trevlig helg.

2010-04-17 @ 16:39:43
URL: http://stromselius.blogg.se/
Postat av: julia

Fina saker du köpt ;)



hejsan allt bra med dig idag? =)

Kram//julia

2010-04-17 @ 19:09:25
URL: http://pinkstreet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0