21.April.2010

Blev en lång dag idag! Vaknade halv 4 inatt av att det var något så himla högt ljud. Det var liksom som om man vaknade till att någon detonerade en bomb i huset. Det var Nisse(katten) som hade hoppat upp på en stor hylla jag har ovanför sängen nere vid fötterna. Såklart så drar han ner allt som stod på hyllan. En stor spargris proppfull med mynt far i backen(tänk er hur det låter när ALLA mynt flyger runt på golvet. Massa stentavlor flyger i backen. Keramik överallt pga den spruckna spargrisen. Tror aldrig jag vaknat av att jag skrikit så högt och hysteriskt jag gjorde.
Calle vakna han med och var lika rädd som jag, bara att han inte våga erkänna det ;)
Calle somnade om direkt men jag var tvungen att tabort allt från sängen som hade hamnt där. USCH! Har aldrig haft ett hjärta som bultat så kraftigt.


Calle åkte till jobbet och jag sov en timme till och gick upp 10:00 :) Fixade och städade lite för att sedan halv 12 dra till stan för att plocka upp Martina. Hon skulle hjälpa mig att färga håret en sista gång och sen tänkte vi köra en fotorunda vilket det blev!:













Några svartvita, nu kommer Färg!










En av mina favoriter ovan! Gillar verkligen färgerna i den :)



------------------------------------


Blev att färga håret på mig idag för fjärde och sista gången! På bilden ser ni hur färgen va innan och under ser ni bilderna på hur det är nu:


Bilderna ljuger lite där med, är liite ljusare irl och mer olika färger på alla slingorna. Men jag börjar vänja mig nu! :)

Imorgon ska jag förmodligen åka och handla med mamma, beror på hur mycket snö det kommit inatt. Då sommardäcken är på!
Sedan mot kvällningen åker jag och träffar C<3. De ska förmodligen spela in lite i studion så jag tänkte hålla dem sällskap där nere! :)

Natti Natti <3 Tack för en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0