23.April.2010










||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||


Lagom brun men blev i somras! Det där var efter en dag på Ramsta skola då jag satt ute hela dagen med barnen, brottarlinne från GT på och JA, det syns ;)

Någon från klass FL3 som läser detta? Skriv en kommentar nedan så jag vet för jag har en PLAN!!!!!

Och ni andra som läser min blogg regelbundet eller bara kommer in nu så säger jag, fortsätt med det och kommentera gärna på vad ni vill se! :). Mer fotobilder kanske?

Väntar på att klockan ska slå 21:30 då det börjar något bra på tv, kommer inte ihåg vad det är bara tidpunkten haha. Ska göra en smoothie och innan dess ta en lååång varm dusch och peela in kroppen. Efter det blir det. B.U.S ;)

Love my C

Kommentarer
Postat av: Mimii

Jaaa :D

2010-04-25 @ 13:31:29
URL: http://mimiilee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0