25.April.210

Usch vad jag sov oroligt inatt. Är nog pga att C är på havet och jag är rädd att något ska hända! Men imorgon får jag se han igen då jag åker och hämtar dem! :)

Idag bjuds det inte på så himla mycket att göra. Jag tänkte sätta igång och göra en ny header. Men kanske borde vänta till Matthias har visat hur det går med designen. Sen ska jag laga mat och städa lite! Mamma och pappa kommer hem om några timmar så tänkte vara lite snäll och hjälpa dem:)


Gillar min klädsel idag! Rött och rosa, jag brukar ALDRIG gå klädd i de färgerna men varför inte!

Om några dagar kommer bloggen förmodligen att bli helt annorlunda och börja om från noll! Återstår att se ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0