29.April.2010

Godmorgon! Som sagt skulle jag till Sthlm idag men blev jävligt med strul med det hela. Johnana kunde inte så jag frågade Natta, hon kunde. Sen hörde Johanna av sig igen och då hade jag hört med Natta. Natta smsade imorse och sa att hon inte kunde idag. Så jag hörde med johanna och då hade hon hört med sin syrra och det var försent för mig attåka in då jag inte skulle hinna duscha,äta frukost,klä på mig, ta bilen in, och sedan ta bussen till station. På mindre än 1½ timme. njaaa :/

Så jag tänkte dra till Gränby om 1-1½ timme och kolla efter några kläder tills imorgon. Hoppas verkligen att vädregudarna är på Uppsalas sida imorgon,Valborg! Snälla Snälla :( Sålänge det är rätt varmt och inte regnar så är jag nöjd! :)


Nu tänkte jag städa lite, fixa mig och sedan dra till staden! Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0