7.April.2010


(Calle på bilden)



Väldigt suddig bild bara för att jag förstorade den. Har inte orginalbilden på datan utan lånade bilden av Anna. (det är jag som tagit bilden men eftersom jag inte har några bilder än så lånade jag den av henne ;).


Jag tror jag ska gå och dra igång en omgång tvätt. Riktigt tråkigt att vara ensam hemma och jag är trött! Gick upp halv 9 imorse för att jag och Calle skulle åka och tvätta min bil innan jag skulle åka och besikta den. Men woho. Vi åkte och tvättade den och åkte sen till ABG-Persson. Och då fick jag en tid först om en månad så för det första. Onödigt att ha tvättat bilen, andra, fick en tid på sista april på morgonen. De skrev upp fel regnr på besiktningslappen men det ordnar vi!

Nej nu ska jag göra annat, redan less på datorn efter en vecka i friska luften!

HEJS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0