8.April.2010

FÖRE:



EFTER:



Kände att det var tid för en nu bakgrundsbild på datorn så stack ut och fotade lite! Mest brunt och grått ute men fann lite färgklickar!

-------------------------------------------------------------------------





Några av bilderna som togs idag.

Nu tänkte jag gå och hämta posten för att kika om deklarationen har kommit. Är livrädd för den ärligt talat! Sen tänkte jag måla naglarna och pyssla om mig själv med ansiktsmask osv. Känner att det behövs efter en vecka i fjällen!

Kram

/Bilderna får ej kopieras utan mitt tillstånd/


Kommentarer
Postat av: Tessen

viilka bildeeer! :D

mums!

2010-04-08 @ 22:47:27
URL: http://tessenskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0