9.April.2010

Gjorde om min design lite. Men får fortsätta på den imorgon, blir som sagt ALDRIG nöjd. En som däremot har vääääldigt fin design som bara skriker Jessica om det är Ohstlin . Verkligen superfin design som hon själv gjort!

Nu tänkte jag faktiskt sova då jag precis kom ut ur duschen och känner mig seg och trött. Magont har jag med så lika bra att sussa :)

Imorgon kväll åker jag till C. Även fast vi har varit ihopklistrade i en vecka så saknar jag honom :). Och jag längtar tills på måndag då jag ska träffa Becca och ta lite prat över en lååååång fika! Hoppas vädret blir perfekt :)

Måste träffa Persson snart känner jag! Stackarn har varit sjuk, vet inte om hon är sjuk fortfarande och hon kom hem från skåne ikväll. Så måste se henne snart! Miss her :)

Nej nu ska jag sova! Natti Natti


Kommentarer
Postat av: Becca

Jag ser verkligen fram emot måndag och jag tror/hoppas att vädret kommer vara priiiima :)

2010-04-10 @ 16:12:18
URL: http://beccish.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0