24.April.2010

Dåligt uppdaterad idag jag vet men nu kommer lite bilder från igår och idag:



Varmrätten bestod av fullkornspasta, kyckling och sallad! Inte ofta jag tar tag i att laga en sådan här "avancerad" måltid, men det är på tiden! ;)


Blev att göra en smoothie som efterrätt för första gången! Trodde faktiskt att den skulle smaka godare än vad den gjorde :( Fick en så konstig konsistens på den så det blev för mycket.

---------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------

Idag drog jag in till C runt 12 för att sedan plocka upp Perra sen lämna Gurra i stan. Hämta Linus och sen dra förbi systemet för att sedan dra mot Sthlm. Mötte upp de andra vid 4mackarna och sen dra vidare.
Var en plåga som alltid att hitta UT från sthlm sen helt ensam. Det gäller att ligga i rätt fil från början för annars så hamnar man i andra sidan av Sthlm. Såklart så var det fullt med bilar men det gick så bra så! Pärlan klarar allt ;)

Efter att jag skjutsat dem drog jag till C igen för att lämna hans bilnyckel han hade glömt och sedan dra vidare till Gränby C. Hade glömt både körkort och kontokort hemma märkte jag(ooops) men hade presentkort med mig så utyttjade dem! Det blev:







Blev en hel del inköp idag! Och allt ovan för mindre än 300:- INTE dåligt ;). Sommarjackan/tröjan är jag mest nöjd med. Så fin puderrosa färg på den!

Blir inget samtal från C ikväll så får helt enkelt gå och sova snart! Han är väl full vid det här laget ;) Men vad har man annars förväntat sig när han är på 100%PARTYkryssningen?

Natti Natti! :)

Kanske kommer upp en ny design/layout inom snar framtid! :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

ett tips är att du tar frysta bär istället för färska, och mixar med vaniljyoghurt :) Blir perfekt konsistens och skit gott och super enkelt! :) Testa!

2010-04-25 @ 00:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0