29.April.2010

Godkvällens! Blev som sagt Gränby för min del och jag kom hem med ett linne,en klänning och ett halsband. Fanns mycket fint men blev tillslut det :) Sedan blev det chips,vindruvor osv tills imorgon! :)

Dagens outfit bestod av jeans från Denim, skjorta från GT och linne från Skill(linnet syns inte på bilden)


Dåliga bilder på sakerna men första bilden är ett puderrosa linne som jag föll pladask för! Den andra bilden är en klänning som jag gillade starkt pga färgkombinationen! :) Den kommer att användas imorgon till min pudderrosa jacka och barbent och klackskor! Blir nog snyggt. Man får ta med sig extrakläder ifall att det blir för kallt :). Sista bilden är på ett halsband som jag kikat på ett tag som blev mitt ! :)

Nu tänkte jag måla naglarna, raka benen, noppa ögonbrynen och ta fram allt tills imorgon! Blir att dra in till stan runt 08:30 redan för har tid på Skadebesiktningen 09:30 och ska hämta upp Persson innan som ska följa med mig! :) Så snällt av henne så! Sedan blir det att åka till stan och tillbringa hela dagen där med champagnefrukost i någon park(tror det blir ekonomikum) och sen grillning senare på kvällen! MUmma:D



Något sådant blir det imorgon! Strumpbyxor,klackar och dricka! Kan inte bli bättre nästan!




Kommentarer
Postat av: Emilia

Sv: Jag ser det, men den ligger rätt när man kommer in på kommentarssidan. Bra att du sa det! Jag kollar på det när jag kommer hem :)

2010-04-30 @ 09:09:10
URL: http://emiliasvenssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0