12.Augusti.2010

Godkvällens! Har jobbat idag, vi gjorde en liten tripp till stora lekparken och lekte där i 4 timmar. Dock var alla getingar inte något som var bra! Två ungar blev stuckna. Dumma saker! Jag stängde igår och idag, likaså kommer jag stänga imorgon.

Imorgon jobbar jag mellan 9-17.30. Sen åker jag hem och äter för att sedan sova hos Calle fredag natt :).

Fredag: Jobb, sen hem till älsklingen.
Lördag: Jobb till 16
Söndag: Jobb till 16
Måndag: Jobb till 17
Tisdag: Jobb till 17
Onsdag: Jobb till 18
Torsdag: Jobb till 18
Fredag: Jobb till 18
Lördag: Jobb till 16
Söndag: Jobb till 16

Så ser min framtid ut senaste 2 veckorna! Sova tidigt om dagarna :)

Nu ska jag skicka efter lite bilder! Sen sova! Ciao :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0