1.Augusti.2010

Blev att sova ut ordentligt idag. Vaknade runt 12. Vilket jag nästan aldrig gör. Men var riktigt trött efter att ha hämtat bilen på jobbet sent igår kväll. Kom hem och tog en dusch sen direkt i säng!

Om några timmar kommer Calle men först ska jag ut och leta efter våran katt Nisse som har varit borta sen i torsdags eftermiddag. Han är en sådan katt som alltid håller sig runt krokarna och alltid kommer flera gånger om dagen,äter och sen sover. Vill att han ska komma tillbaka!!!!!

Igår efter jobbet tog jag tåget till Sthlm och mötte upp Fia och Johanna. Vi handlade på Hemköp och drog oss sedan mot Djurgården för picknick. Blev att ta färjan dit,gratis ;). Sen en riktigt mysig picknick vid Vasamuseet med pastasallad,baugetter och snacks. Begav oss sen till Grönan. Vi fick riktiga höjdarplatser till Sommarkrysset! I mitten på 6;e raden. Bojaaa!!!! Såg att vi syntes hela tiden under tvinspelningen. Lite skoj sådär :). Tog sedan bussen(gratis det med) till station från Grönan och väntade på tåget. Tog tåget till Uppsala, bussen till jobbet och sen bilen hem!

Som sagt kommer Calle om några timmar, vi "firar" 2 år och 3 månader idag med kom jag på! Riktigt mys :).

En vecka kvar tills vi drar!!!

Slänger upp lite bilder senare. Kanske blir en film med :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0