29.Augusti.2010

Vaknade imorse av att klockan ringde 10.15. Gick upp och åt frukost. Sen runt 11 började jag få ont i ryggen och smärtan bara växte. Tillsist var hela ryggen och bröstet i så konstiga smärtor att jag började kallsvettas. Blev att sätta sig på badrumsmattan och tömma magen. Fyfan vad illa jag mådde. Från 0-100 på mindre än 3 minuter. Har aldrig haft så ont i ryggen som imorse!

La mig i sängen och vilade, det avtog mer och mer och jag beslutade mig för att ändå fixa mig och dra in till Persson! Med bilen åkte vi till Fullerö handel och hade det så himla mysigt!







Lite mysbilder som jag la upp på Facebook när vi var där! :)

Nu ska jag försöka käka lite mat och sen storstäda huset! Ska ta kort och visa före-efterbilder ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0