11.Augusti.2010




Jag och Calle inne på Ullared. Fann en hel del! :)



På söndagen när vi kom fram så parkerade vi bilen direkt och gick in för shopping. Fann mest första dagen. Vagnen nästan helt full. Sen runt 4 så åkte vi till campingen,checka in och började packa in i stugan. Niklas och Ida tog en powernap på 2 timmar men sen ÄNTLIGEN vaknade de haha. Vi åkte och käkade på en restaurang och jag tog nachotallrik som alla andra gånger jag ätit där ;D. Sen hem och spela kort! Somnade tidigt. Måndag bestod av att ta gratisbussen/direktbussen/shoppingbussen till Gekås från campingen. Shopping från 8-17 tror jag det var. Sen till campingen för att grilla. Hamburgare och bröd. Riiiktigt gott!!




Morgan haha





Blev att spela minigolf med Baby. Jag vann över honom med en poäng! Riktigt fina banor var det :)



Proppad bil ;) Ändå hade inte sista dagen gått!



Hemma!!! HAHA galet bra :D
Väskor,bh:ar,linnen,smink,heminredning,och ALLT därtill! Ni ser lite på bilden. Orkar inte visa upp allt ;)


En riktigt favorit som jag köpte där nere! En skjorta i riktigt läckra färger som är i flanelltyg(kommer vara riktigt mysig i höst).


En tajt svart snygg dress! Kommer användas flitigt ;). Ordninare pris 70:-. Jotack billigt ;)


Riiiiiktigt snygga glas/ljusstakar/dekorationsglas osv. Svarta i 40-50 cm. Kommer definitivt användas flitigt när jag flyttar!


Hamnade på snedden, men linnet är riktigt läckert! Snyggt till chinos eller varför inte jeans!



Jag har vänt på bilderna men de kommer inte upp rätt :S Aja ni får vinkla på era skallar helt enkelt haha. Köpte värmeskyddande medel från Maria Nila också. Hoppas på att det är bra, då mitt hår är så jäkla slitet!


Nu ska jag sova då jag ska upp och jobba imorgon igen! :) NattiNatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0