18.Augusti.2010

Hej gott folk! Sitter här i soffan helt död av 8 dagars arbete på raken. Och det är 5 dagar kvar sen är jag förhoppningsvis ledig i några dagar. Beror på hur schemat ser ut. Men bara att stå i!

Igår efter jobbet så åkte jag som sagt till Gränby för att kika lite. Blev lite inköp som jag tänkte visa upp!





Nya klackar som jag köpte igår. Fick ge 74:- för dem! Inte illa pinkat :D Ordinarie 349:-


Mina tre nya ringar. Gillar den högra mest! Haha långfingret är riktigt svullet då jag inte fick av ringen, drog och drog och drog! Sen spotta jag, senså:D





En ny transperant skjorta! Som jag har letat! Riktigt elastisk!



Ny sjal som kommer vara riktigt snygg till min skinnjacka i höst! Riiiktigt stor och mysig och len!



Ny tröja på rean. Kommer vara riktigt mysig i höst. Myggbett på bröstet med. wohoppp man bor i skogen!

Nu ska jag duscha sen sova för ytterligare 4 arbetsdagar! Sen förhoppningsvis ledig!

Inhandlade också rouge och doppresenter(visas ej) Men det är riktigt fina saker! :) Mitt först dop jag går på. Visst kanske gick när jag var några år men kommer inte ihåg något alls. Om 2 veckor cirka är det dop för Elis och Hugo. Kommer vara så mysigt :)

Godnatt hörs imorgon!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0