3.Augusti.2010

Blev jobb igår då vi inte har någon budkille. Så det blir jobb ons-tors med. På fredag ska jag förbi gränby ovh fixa mitt Visakort och sen inhandla lite saker. På lördag kommer Calle till mig för att sedan åka lördag natt mot Gekås. Jag är så sugen på att gå ut fredag eller lördag men har annat att göra. På lördag klockan 05:00 beger vi oss mot Gekås! Blir jag som får börja köra då Calle är som en zombie på morgonen/innan 12 haha. Medans jag är pigg som en mört bara jag får en bra sömn.

Idag blir det att städa huset, vattna alla blommor inne och ute och sen börja med min design på bloggen. Har dock tappat orken på det då det inte ärlika lätt nu när jag sitter på bärbara.

Slänger upp lite bilder senare från när vi var på Sommarkrysset i lördags! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0