14.December.2010

Värdelöst! De paket jag slog in för några dagar sedan har jag totalt glömt bort! Alltså vad som ligger I paketen! Måste helt enkelt öppna upp dem för att veta att jag sätter rätt etikett på varje, haha!
Så det kan gå! Måste förbi Papper imorgon och köpa fler fina etiketter. De tog slut fortare än jag trodde.



Börjar bli mer och mer på jobbet nu och jag gillar det! Man märker att det närmar sig julen nu. Riktigt många julgrupper och blomstercheckarna köpes för fullt! Mycket blommogram som ska skickas till släktingar och vänner! Att vara kreativ gillas!


Imorgon har jag haft mitt körkort i prick ett år! För exakt ett år sedan var jag hos Calle och fick sms av mamma där det stod" Det ska bli snöstorm inatt, men det kommer gå bra imorgon!". Lugnande sms man fick då! haha. Men sedär! Jag klarade körkortet! ;)
Plus att det är PRICK 2 månader imorgon tills vi sitter på planet påväg till Thailand!

Nu tänkte jag bädda ner mig i sängen och sova i god tid :) Jobbar nog varje dag tillochmed nästa söndag så det är bra att sova tidigt så man är pigg om dagarna:)
NattiNatti!


Saknar mitt blonda hår! Är bra sugen på att slinga det innan Thailand så det bleks ännumer där nere! Får tänka på't :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0