28.December.2010

Godkvällens! Fullt upp här javisst! I lördags så åkte vi ut till mina kusiner ute i Alunda för middag. Jättegod mat verkligen! Sen blev det en sen hemgång och på söndagen var det jobb för min del :). Relativt lugnt men ändå inte. På kvällen åkte jag till Gränby och kikade lite. Fann en kofta, en tröja och en skjorta! Slänger upp bilder när jag orkar ;) Sen åkte jag och Calle till hans mamma och firade minijulafton! Fick en jättemumsig Gucciparfym som doftar alldeles underbart!

Måndagen blev det jobb och efter det så gick jag vidare till Dragon Palace där familjen Flyberg satt och åt. Jag tog mat jag med men sen fick vi ungdomar för oss att dra vidare till Media Markt och tröck i oss maten för att hinna till stängning kl 20.00! Anna,Gurra,Calle,Jag,Annas kille och annas killes killkompis drog dit. Vi gick därifrån med 6 tvapparater :D haha! Jag köpte två(en till mig och en till bror,anna en, gurra en och annas kille å¨hans kompis en varsin! Så nu har jag en tv :D

Nu har jag införskaffat/fått

Sigma Objektiv
Nikon Blixt
Stativ
Datorväska
Tv
Tangentbord/Mus-trådlöst

Nu är det inte långt kvar till Thailand :D !!!!

Slänger upp lite bilder snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0