9.December.2010

Godkvällens! Jobbade idag och det går så himla bra! Like it alot :) Fick massa finbesök med :) Framförall två stycken som verkligen fick mig att le resten av dagen!! Fick veta en hel del ^^.
Efter jobbet åkte jag till Gränby och kikade en halvtimme innan de stängde. Fick med mig julklappar och lite underkläder och smycken till mig själv :) Smycken som endast kostade 10:-!! skitsnygga armband, örhängen osv! KAP!!

Min vecka framåt kommer se ut såhär:
Fredag: Jobb sen hem till Calle
Lördag: Jobb sen julbord med Calles familj, sen sova där
Söndag: Ledig, ska gå på stan och handla de sista julklapparna med bror min :)
Måndag: Jobb
Tisdag: Jobba
Onsdag: Jobb
Torsdag: Jobb
Fredag: Jobb
Lördag: Jobb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0