12.December.2010

Godkvällens! Äntligen min egna dator! Har skrivit på Calles från i torsdags och jag gillar den inte! Jobbade från måndag tills igår. Gillart!

Sov hos Calle sen i torsdags då det är lättare för mig att komma till jobbet och jag får sova längre :) Igår efter respektive jobb så plockade Calle upp mig på jobbet och så åkte vi till Scandic för julbord! Riktigt gott med mat och efterrättsbordet är inte att tala om :O.

Idag vaknade jag upp ensam i sängen då Calle hade åkt till jobbet. Men vakna av hans alarmklocka i en timme innan JAG fick dra upp han ur sängen så han inte skulle komma försent. Jag sov till 10 och mötte sen upp bror vid 11 i stan för att sedan bege oss vidare till Gränby för inhandling av julklappar :)

Jag har nu 3 stora kassar varav en stor blå IKEAbag full med paket! Jag slår på stort känner jag! Men har man inspiration så har man. Calle är såklart svårast och därför har jag honom kvar! TIPS TACK!!!!

Nu kommer jag jobba måndag-lördag och kanske söndag! Jag rådiggar detta. Jag fattar inte hur kan kan ha accepterat att jobba endast 1-3 dagar i veckan senaste månaderna. Månader? Nja menmen!
Jag älskar mitt yrke men har inte fått visa vad jag går för! Men nu får jag det! Ansvar är något jag älskar och nu står jag där :) Igår fick jag ta en brudbeställning för första gången! Och jag ska tammefasen göra den med! Jag sa till min kollega att om jag är ledig den dagen kommer jag in och gör den ändå! Bruden visste inte riktigt vad hon ville ha men jag berätta lite och allt jag sa klicka hon för! Det är på tiden att jag får göra en brudbeställning och framförallt brudbuketten! I skolan va det min starka sida. Droppe,Handbunden,Tejpad. Jag älskade det!




Tejpad brudbukett med veronica,passionrosor,hypericum,hortensia och limekvistrosor! Tror att jag gick i början på tvåan där. Jisses hur man såg ut haha :D

Droppformad :)

En annorlunda brudbukett där!

Sista bilden gör inte brudbuketten rättvisa!Vi fick i uppdrag att göra en "annorlunda brudbukett" och jag gjorde en vinklad. Jag inser nu att jag saknar skolan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0