29.December.2010

Godkvällens! Blev jobb idag 10-19 sen hem! Påbörjade att göra om hela butiken. Men tar sin lilla tid så jag fortsätter imorgon! :)
På lunchen idag så köpte jag min nyårsklänning!





Nya nyårsblåsan och en ny konvertväska! Ville ha något annat än svart. Så valde denna på rean! Skönt med handtaget till höger på den!


Plus nya örhängen! Kan nog bli riktigt snyggt till svart klädsel och lockigt hår!

Nu tänkte jag ta en lååååång dusch med hårinpackning som satan då mitt hår nästan gått av helt! Vissa delar är som om jag klippt med en sax. :/ Får köra ordentliga inpackningar nu innan Thailand för där kommer det gå sönder ännumer av all sol, värme och havssalt!


Lagom trasigt!


NattiNatti hörs imorgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0