15.Feb.2010

Nu är maten uppäten och jag är proppmätt!



Blev att storstäda bilen idag! Dammsuga och damma och allt därtill. Så nu är det bara att tvätta den utvändigt när vädret tillåter! Eller kylan snarare :)

Tänkte nu dona lite här hemma, testa nya nagellacket jag fick av Fia! Superfint! Tack <3

Imorgon blir det att göra lite nytta här hemma och sen åka in till Baby på kvällen, vill umgås så mycket som möjligt med honom innan han åker utomlands på torsdag till Egypten med familjen!
Jag blir hemma i sverige och det känns faktiskt bra, sparar pengar, tjänar pengar och kommer ändå vara lika brun om inte brunare än honom när han är hemma ;) haha. Han och jag får åka utomlands i sommar eller något istället! :)


Hörs senare!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0