15.Feb.2010

Vilken helg!

I fredags blev det som sagt födelsedagsfest för mig och Johanna! En väldigt lyckad kväll med supertrevliga människor!




Några av alla bilder jag tog i fredags! Perra har mer bilder på Facebook.



Outfiten för kvällen. Spetsbody och lackleggings, röda läppar och accesoarer!

'



Efter söndagens jobb så åkte jag hem till Baby, vi åkte direkt och köpte hem kinamat. Fick inte gå ner i Calles rum då han hade gjort något där nere. När jag väl fick gå ner hade han dukat upp ett bord med tända ljus, vit duk och allt därtill! Så himla fint verkligen :)

Efter det försvann han för några minuter och 15 minuter senare så fick jag gå in i badrummet...




En underbart perfekt helg verkligen!

Idag åkte jag hem runt halv 12, plockade upp Jonas i skolan och sen dess har jag dammsugit och dammat ur nya bilen, städat lite och bara suttit framför datorn! :) Tänkte städa mer innan jag ska in och laga mat!

Hörs sen :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0