1.Feb.2010


Innan jag gick och la mig igår, skicka in bilden via mobilen till bloggen men lyckades inte lägga upp den då.

Gick upp 07:15 imorse för att först tanka, skjutsa bror och SEN bege mig till Stockholm. Säger då det. Från Danderyd tog det 1½ timme till Stockholm om inte värre ändå. Så runt 2½ timme tog det hemifrån mig. Lättare att hitta UT ur Stockholm än TILL.
Väl framme så kom såklart Calle ut sist av alla från båten så fick stå och vänta på honom. Väl när han kom var han inte nykter iallafall. Han är fortfarande bakom flötet och ligger och sover i sängen. Funderar på att dra ner på stan faktiskt. Han gick och la sig 7 imorse och gick upp 9.

Får se vad dagen tar mig helt enkelt! :)

Hörs sen

1 år och 9 månader <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0