26.Feb.2010

Godkväll! Ber om ursäkt för dåligt bloggande men har verkligen haft fullt upp :)

Jobbade onsdag och torsdag och sen igår efter jobbet så skyndade jag mig fort som fan hem till Calle. Duschade och bytte om, bytte bil och plockade upp Johanna, För att sedan dra till Arlanda. Släppa av Johanna och sen stå och vänta på Familjen Flyberg vid Arrivals :)

Såklart underbart att träffa honom igen efter en vecka, visst inte så lång tid men har man saknat/saknar någon så känns det som ett år!

Fick underbara saker av Baby!


Min älskade DKNY-parfym. Nu har jag den gröna,den rosa och den röda! Kan inte bli bättre.


En skitfin Marc Jacobs-väska i perfekt storlek!

Skitsnygga armband som kommer vara superfina i sommar till brun hy!

Tack älskling! <3

8 timmar tills jag blir 20! Herregudars säger jag bara!


Grattis Pappa och Farfar på eran födelsedag idag! <3


Kommentarer
Postat av: Tessen

de där parfymerna doftar mumma! :D

grattis i förskott!!

2010-02-26 @ 23:53:39
URL: http://tessenskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0