2.Feb.2010

Sönderbränd javisst! Lilla räkan, det är jag det :)

Vaknade upp runt 08:00 då Calles väckarklocka ringde och han åkte iväg för att jobba medans jag burrade ner mig i täcket 3 timmar till :)

Tog mig neråt stan och hittade vääääärldens snyggaste kavaj som genast blev min :). Drog sedan och klippte mig, toppade mest håret då det va så himla slitet. Drog mig sedan påväg mot Solpalatset där jag träffade Jocke på vägen dit. Stackarn går runt i gips på handleden för han opererade sig för några dagar sen.

Jag va ny på Solpalatset så fattade inte riktigt hur man gjorde då det va obemannat och man fick göra allt själv men jag lyckades tillslut haha. Tog en 24minutare och trodde inte det skulle räcka. Men jodå jag är bränd som en räka!!

Kommer upp bilder om 10-15 min ungefär då jag var tvungen att ladda båda kamerorna! Både Sonyn och Systemisen men snart så ;) Blir det bild på "brännan" och kavajen! :)


Kommentarer
Postat av: moa

oj 24 minuter:P jag brukar sola 15 minuters på solpalatset och lyckas ändå bli lite röd i ansiktet då:O ..

2010-02-02 @ 17:59:03
URL: http://moahelmersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0