3.Feb.2010

Nu är bloggen omgjord lite iallafall. Men att jag aldrig ska bli nöjd beror på att jag inte kan ett skit om att fixa det!

Men men, idag blir det en lugn kväll. Känner mig ännumer förkyld så måste vara pigg!

Torsdag: Blir att göra lite ärenden åt mamma och sen får jag se!
Fredag: Till stan med mamma,Ikea,Ö&B,Gränby och massa mer ställen! Sen på kvällen runt 17 åker jag in till Calle för att lämna bilen där, ta bussen till stan och gå ut med jobbet och bowla och äta. Trevligt!
Lördag: Jobb 09:45-16:15, till Baby efter stängning
Söndag: Jobb 09:45-16:15, till Baby efter stängning
Måndag: Hoppas på att få vara med min älskade man! Heldag med honom vore underbart <3


Nu tänkte jag gå in i andra huset och baka ihop något gott! Har börjat fatta vad godis egentligen gör mot min kropp. Och vad jag-har-slutat-dansa- fasen gjorde mot mig!
Mitt sockerberoende är helt sjukt. Såfort jag inte ätit socker så får jag nästan panik. Letar igenom hela huset efter något gott men eftersom jag slängde/gav bort allt godis förra veckan och att det är helt tomt här hos mig så är det väl bra det! Att jag tog tag i skiten och blev av med allt godis/sockerinnehållande här hemma!



Där var jag ioförsig för smal men tänk vad kroppen kan ändras! Helt otroligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0