4.Feb.2010

Dålig uppdatering jag vet men jag har haft annat för mig idag.

Ska gå och käka lite nu, tänkte ta en tacopaj med sallad!

Imorgon blir det som sagt stan med mamma sen ut och äta/bowla med jobbet! Vi ska spela bowling mot Blomstergrossisten.

Vad tusan ska man ha på sig imorgon då! Funderingar på att ta nya kavajen, jeans och något snyggt linne till. Får helt enkelt testa mig fram lite senare ikväll så jag är klar tills imorgon då jag kommer hem runt 3 imorgon efter att ha varit på stan med mor. Så fixa sig snabbt, ta bilen till Calle och ställa den där och ta bussen till jobbet. Blir en lugn fredagskväll för mig (med drickat) för ska upp och jobba dagen efter.


Hörs senare för nu är jag huuungrig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0