7.Feb.2010

Blev att kika på Blåsningen med mamma och pappa. Rätt roligt att kika på faktiskt!

Imorgon tänkte jag ta en liten sovmorgon, fixa mig och sedan åka in till stan runt halv 2 tiden för att gå på stan och leta efter det sista inför fredag! Sedan tänkte jag ta en halvtimme på Solpalatset. Känner att jag behöver det, igen! :)

Runt 16 drar jag till jobbet och möter upp pappa då vi ska kika på bilen igen(den som jag testkörde idag) så kanske har en bil imorgon! Låter nice :) Vi får se vad pappa säger :)

Nu tänkte jag hoppa ner i sängen med chips och godis och kika på någon bra film :)

Natti Natti!



Kommentarer
Postat av: Tessen

ååhå, vad för bil? :D

snygg bild!

2010-02-07 @ 23:46:48
URL: http://tessenskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0