8.Feb.2010

Nyduschad och tänkte nu bjuda på lite bilder från dagens äventyr!


Min lilla älskling imorse! Hon biter sönder alla mina hårsnoddar och använder dem för att leka med!



Underbart väder för att ta en 40minuters promenad!


Drog mig sedan mot stan, Solpalatset och 24 minuter senare var man brun och fin! Lite bränd på rumpan dock!
Det jag letade efter på stan idag fanns och det fanns EN kvar, och den var i min storlek men såklart så var den sönder på två ställen så blev att inte köpa den :( FANFANFAN! Satt så jävla bra.
Aja får åka och kika på ett annat ställe imorgon!

Nej nu ska jag bädda ner mig i sängen och vänta tills NCIS börjar! :) Sen ringa och prata med min älskling som jag fick träffa en snabbis idag då han följde med och kikade på bilen med pappa och mig! :D

Hörs imorgon då det antingen blir att åka till stan med mamma på morgonen eller att vänta tills efter 2 då mamma kommit hem och ta bilen hennes då! :)

Hejs!

Kommentarer
Postat av: johannaa

Brunis

2010-02-09 @ 18:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0