13.Feb.2010

Godkvällens ! Igår var verkligen en lyckad kväll ! Folket kom och vi hade det så himla trevligt med bra musik, underbart sällskap och allt därtill! Baby kom såklart med så då blev allt ännu bättre! Tack tjejer för en underbar kväll! ( Bilder kommer imorgon eller på måndag )

Blev sen att gå ner på stan till en spelning på Bäverns Gränd, helt okej faktiskt! :) Klockan började bli lite mycket för mig då jag skulle upp tidigt och jobba dagen efter. Så jag åkte hem runt halv 1. Tog en dusch och somnade. Drömde en massa mardrömmar men sen när Baby kom hem runt 4 halv 5 och la sig i min famn :) Så då sov jag gott!

Idag gick det fint på jobbet, lite trötter men det gick så bra så !

Calle satte in ljudet i bilen igår med, så nu har man bas! Tackar man inte nej till :)

Nej nu ska jag mysa med Calle framför Melodifestivalen. Ni kommer ihåg de som vann Webjokern? Som fick en plats i Melodifestivalen, de sjöng nyss och de hade gjort om HELA låten, fusk eller?!?!?! Nej fyfan vad irriterad jag blev. Calle och Linus va 10 bidrag ifrån platsen, så varför kunde de inte få vara dem ! :(

Natti Natti !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0