21.Feb.2010

WOHO!

Sökte lite på Internet för en SpotifyInvite och det första man hittar är en hemsida, man gör som det står och Tackar! Man har fått en Invite och har äntligen ett eget Account! Har alltid lånat brors och såfort han loggar in så går det inte att lyssna på mig, så äntligen ;)

Nu ska jag bränna 2 skivor att ha i bilen och sen kika lite tv! :) Darin är jag förälskad i! Hans låtar är bara HÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!



Köpte ett par mjukisar i torsdags och jag går inte i något annat än dessa! Korallrosa(bilden ljuger) och lurviga inuti! Mys :(

Tog ett varmt bad häromdagen! Behövdes i denna skitkyla! Passade på att lägga på en ansiktsmask :) Hyn blir som en bebisrumpa efter and I like it!

Nej nu blir det att bränna skivor!!! TJOLAHOPP!!


Saknar Dig älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0