16.Jan.2010

Jävla skitdata som hänger sig såfort man är klar med inlägget.Detta är TREDJE försöket!!  Aja bara att skriva om det mest intressanta helt enkelt. Vaknade runt 11.00 och tog mig in till stan till 2 för att träffa Persson.
Tog ett bra tag att hitta parkering men fann en gratisparkering och fickparkera för första gången sen jag gick på körskolan (2½månad sen). Men det gick så bra så med lite hjälp från Johanna! :)

Igår var det prick en månad sen jag tog körkort, känns som mycket längre sen!

Aja, efter att ha varit hos Johanna drog vi ner på stan en snabbis innan de stängde och jag kom hem med ett par leggings med skinndetaljer(se bild nedan)




Sådär går en sjukling som heter Jessica om dagarna hemma!!

Nej nu vågar jag inte slänga upp fler bilder för då hänger sig säkert datajäveln!

Nu ska jag sova sen upp och jobba imorgon, efter jobbet drar jag till Baby och tillbringar två nätter där <3 Underbart!!!! <3

Sov gott allesammans och TACK Johanna för en underdundermysig dag! :)

KramKram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0