19.Jan.2010

Haft ont i magen sen igår kväll till och från. Säkert allt onyttigt jag tryckt i mig de senaste dagarna! Måste fan skärpa till mig.
Inte vill man gå upp i vikt inte!

Var på möte imorse klockan 10.00 och sen åkte jag hem till baby igen och mös <3 Tog bussen hem runt ett och har sedan dess tagit det lugnt :)

Införskaffade mig som sagt lite saker igår och tänkte slänga upp några bilder på det lite senare! Kanske tillochmed ändrar bloggdesignen lite senare om jag orkar. Får se helt enkelt!

Hade tända ljus på bordet och såklart ska Nisse upp där och komma åt dem, så nu luktar det FAN här inne pga att han brände bort lite hår, klantarsle som han är. Så nu är allt släckt och ickemyskänsla här inne! men men.

Ska kila in i stora huset och äta mat, Carro är här med! Alltid trevligt :)

Hörs senare, då slänger jag upp bilderna!

Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0