1.Jan.2010

God Fortsättning på er allehopa! Jag hade en trevlig kväll igår med supertrevliga människor och goda stunder! Hade också sina dåliga stunder som att jag inte fick tag på en taxi hem. Så fick gå ner på stan och leta. Men sen såg jag att det gick en buss så det blev att sitta och vänta en timme i den jävla kylan innan bussen kom. Somnade i Calles säng och han kom några timmar senare då han fick gå från Gränby till Gamlis stackarn.

Idag tog man det så lugnt som man kunde. Lagat lite god tacopaj och bara vilat :)

Bilder kommer upp imorgon då jag inte orkar eller har tid nu! Ska mysa ner under täcket med Calle nu och sova förmodligen :)

Natti Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0