30.Jan.2010

Godkväll! Sitter här flyförbannad pågrund av en person men att den människan ens orkar. Förstår inte!

Iallafall, vaknade med ett ryck idag av att Calle höll på och dryga sig. Hoppa på en och kittla en så man vaknade. Att han var pigg var helt otroligt och jag trött! Är alltid tvärtom haha!

Mötte upp alla människor vid Max/Statiol för att dra till Sthlm och skjutsa grabbarna till båten. Calle körde dit och jag skulle köra tillbaka bilen till Uppsala. Gud, snacka om att jag var nervös!

Köra i centrala Sthlm/ HUVUDSTADEN för första gången och haft körkort i 1½ månad! Det är läskigt. Men jag hittade så bra så! GPS ;) haha.

Så tog bilen hem hit och låter den stå här tills på måndag då jag ska hämta dem tidigt på morgonen i Sthlm. 09:30 tror jag de var framme.

Så jag tänkte nu ta en varm dusch, och sen gå in och kika på Robinsson - FINAL!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0