4.Jan.2010

Det är något som fattas med nya bloggdesignen! Om ni vet vad så berätta för mig :).

Blev att kika på Wallander - Tjuven med mamma och pappa. Riktigt bra filmer det där!

I veckan så blir det att träffa Natta och Persson men vet inte riktigt vad vi ska hitta på! Bara skönt att få umgås med vännerna sina! :) Imorgon blir det att handla med mamma sen får jag se vad jag gör :) Tror jag ska dra in till Calle faktiskt. Hoppas jag får låna bilen bara, orkar inte åka buss haha.

Har några nyårsbilder som lades över från kameran idag:





De enda bilder jag tog på nyår. Lite tråkigt men blir så när man glömmer bort kameran!

Nej nu tänkte jag ta en varm dusch och sedan hoppa ner under täcket och kika på Flickan som lekte med elden tror jag :)

Ringa Calle ska jag göra med och höra vad han har för sig, är nog nere i Studion och plingar lite! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0