28.Jan.2010

Lite sugen på att beställa lite kläder. Men samtidigt sitter jag och tänker att jag ska spara pengar till "roligare" saker. Att kläder har jag fullt av, gäller bara att lära sig att gilla dem! Även fast prislapparna sitter kvar och jag inte använt dem än. Jag får börja skärpa mig!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag och Calle satt i telefon och pratade om att vi ska sluta äta så jävla mycket onyttigt! Godis,Chips,Läsk,Kakor och ALLT därtill! Vi ska börja bli nyttiga då vi båda behöver det. Han har börjat spela innebandy igen och jag känner mig allmänt onyttig och uppblåst! Måste börja ta tag i kroppen min







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0