21.Juli.2010

Godkväll! Jobbade till sex idag och sen direkt hem för att byta om och sen cykla till Jaana för att ta en ridtur! Jag överlevde med att rida Montana för första gången! Riktigt sprallig och envis häst men jag gillar utmaningar. Gick lite ojämnt på travet och lite småöm i hovarna, annars riktigt snygg häst!
Vi red med westernsadel. Tänk dig cowboysadel ungefär! :)


En liknande bild iallfall på hur den ser ut. Kan lova dig att jag är riktigt öm i arsle och lår! Trav i den är raka motsatsen till vanlig sadel. I denna sitter man ner och i vanlig sadel reser man sig i takt till hästens travgång typ :P
Lite blåmärken här och där fick jag med då det blev lite ridande i skogen. Fick in en stor gren i innerlåret så där är jag fint svullen och blå ;)

Bakade idag då jag förlorade mot Linda på jobbet idag. Vi hade haft en lite tävling från i måndags - Den som tar emot den största begravningsbeställningen. Linda vann med 60:- över mig! Så jag fick ställa mig och baka när jag kom hem från ridningen. Blev vanilj och chokladmuffins. Blev klar runt halv 11 så orkade inte göra något mer :)

Nu tänkte jag sova och sen imorgon bitti kliva upp för att jobba! :) Efter jobbet tänkte jag åka och sova hos Calle :) Miss him!

Hörs imorgon! Ciao :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0