3.Juli.2010

Nu är alla blommorna vattnade och jag är totalt slutkörd. Man märker att både för lite sömn(somnade 3 inatt) och värme(jobbat i växthusliknande värme idag) tär på krafterna! Calle va också helt slut idag sa han när jag prata med han. Ändå somnade jag efter honom igår och gick upp innan honom. Men han jobbar mer än dubbelt så mycket som mig med! Jag är så himla stolt över honom! Nästan 7 dagar i veckan 10 timmar om dagen.

Nu blir det att bädda ner sig i soffan och kolla klart på Guldkompassen och sen sova för att vara pigg imorgon. Först jobb sen hämtar jag mamma och pappa :)



Sötnosen på midsommar! Skjortan var en present från mig när han fyllde år, riktigt snygg då den inte har någon krage!


Kommentarer
Postat av: Tessen

rock on baby!!

2010-07-05 @ 10:10:22
URL: http://tessenskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0