3.Juli.2010

VAAAAARMT!

Igår så åkte jag,Calle,Linus och Melony till Enköping för att kika lite på Kick,Basse och alla andra som spelade igår på Hamnfestivalen. Var där från 20.00 till 01:30 ungefär. Jag blev chaffis då grabbarna tog några öl. Körde en automat saabcab och GUD vad jag inte är van vid automatbilar!
Det som var skönt va att vi fick backstagekort. Så vi kunde röra oss överallt.

Nu tänkte jag först laga någon mat. Riktigt sugen på ägg och något mer! :) Sen storvattna allt då jag är ensam hemma ikväll. Calle kommer kanske förbi efter jobbet så får se :). Mamma och pappa är ute på sjön med grannen så jag ska förmodligen hämta mamma och pappa i Vaxholm imorgon. Får se hur det blir :)

Nu ska jag kika vidare på tv och bara ta det lugnt i skuggan!




Skillnad på färg! Översta bilen är från förra veckan tror jag och den nedre för en månad sen eller så. Man märker att man har legat i soltimmarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0