8.Juli.2010

Tjolahopp! Kom precis hem från stan efter att ha besökt Flogsta Vårdcentral för att hämta ut ett recept. När det var klart så åkte jag till Gränby till Swedbank för att snacka med dem och det visade sig att de skickat ett ersättningskort till mitt nuvarande kort och inte ett nytt Visakort! Så det nya kommer nästa vecka. Hoppas jag!

Väntar nu på att maten ska bli klar. Hamburgare med bröd och pommes! Riiiiiktigt gott!

Efter maten har jag lite saker att göra så jag uppdaterar nog senare ikväll :)

Fredag. Jobb
Lördag.Jobb
Söndag. Ledig så ska försöka vara med Calle på kvällen då han slutar :)
Måndag.Jobb
Tisdag.Jobb
Onsdag.Jobb
Torsdag.Jobb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0