9.Juli.2010


Håller på och "renoverar" i trädgården hemma. ALLT ska bort och jag ska göra om exakt allt. Det lutar ordentligt och ovanför soluret så är det en fågeldamm där uppe. Är ett berg så jag tror det kan bli riktigt snyggt med stenpartiväxter. Skaffa stora stenar och bygga utöver det. Köra lite gräs och sånt som inte sprider sig allt för mkt.
Bilden ovan tog jag iförrigår då jag påbörjade lite smått. Då jag jobbar mån-tors kommer jag inte ha så mkt tid över men när jag väl är ledig får jag åka och införskaffa lite nya växter! :)





Tror det kan bli riktigt snyggt faktiskt! Försöka få ner höjden och få lite liknande färgtoner i hela landet! :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0