10.Juni.2010

Ber om ursäkt för dåligt bloggande men har jobbat från 08.30-19.30  idag. Är riktigt trött så kommer förmodligen inte uppdatera mer idag. Kan slänga upp lite bilder ändå :) Lite äldre då jag fått önskemål om mer bilder och outfits! Och så ska det bli :)

Imorgon är det samma tid skulle jag tro och sen får jag se om jag åker till C efter eller om jag åker hem :)

Efter jobbet idag lämnade jag in returpaketet från H&M. Så synd att jag inte kunde ha bikinin :( Var för liten!







Några bilder som tagits under de 2 år jag hållt på med foto! :)Några tips på vad ni vill se för bilder? När jag fotar någon, tacksam för kommentarer på tips :)

Nu ska jag packa lite och sedan sova! Riiiiiktigt trött!


Kommentarer
Postat av: Maria

mer bilder av din vardag, shopping och sånt :)

2010-06-12 @ 18:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0