13.Juni.2010

Blev kortspel med mamma och pappa igår tillsammans med Classe och Annica. Kom tvåa på både plump och sjuan, man är inte så tokig ;D

Ska fortsätta städa klart ute i mitt hus sen ska jag ta och göra en rabarberpaj. Har ett riktigt jäkla gott recept som blir riiiktigt knaprigt och gott.Tackar gudarna över att man kan äta hur mycket onyttigt som helst utan att det ska påverka en. Men godis, det har jag klarat mig utan i över 3 månader nu och DET,DET är otroligt för att vara jag!

Jag och mamma målade/oljade in alla yttermöbler vid poolen. Såklart började det regna så fick springa in med allt i garaget. Så typiskt menmen.

Ska måla om naglarna och sen ta det lugnt, Calle kommer senare så blir en myskväll ikväll:)



Dagens klädsel:
Blå/vitt randigt linne med spets i ryggen och ifram. Har ett rött/vitt likadant men aldrig använt det, kanske är på tiden!Shortsen är från H&M Online.

Uppdaterar säkert lite senare med mer bilder som jag tänkt ta med systemkameran utomhus :)

Lön om en vecka ungefär! WOHO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0