20.Juni.2010

Trööööött och mår lite småilla! Kom till stan runt klockan 18:00 och tog mig en middag på Donken då Cupido var stängt! Orkade inte ta med mig engångsgrill,korv och allt därtill. Blev väl runt 15 personer i Källparken och det var trevligt :) Blev grillning,frisbeebrännboll och allmänt prat. Skulle ha blivit utgång men vi blev så otaggade då det blev så kallt och vi alla blev så himla trötta. Runt halv 11 så cyklade jag,johanna och david hem till dem och bara kikade på tv och tog det lugnt. Calle kom förbi en snabbis och sen åkte vi hem :)

Idag innan Calle började jobba så kikade vi lite snabbt på Gränby. Nu har jag införskaffat present till Calle då han fyller 21 på tisdag! :)

Slänger upp lite bilder snart från gårdagen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0